Service & support wanneer het nodig is

Bij Itix staat de klant centraal. We geloven in persoonlijk contact en directe communicatie met onze theaters. Tijdens kantooruren zijn we bereikbaar via de online helpdesk of telefonisch. Wanneer nodig sluiten onze ontwikkelaars direct aan, zodat we snel en efficiënt kunnen helpen.

Achtergrond Patroon

Betrokken support met directe oplossingen

Onze service gaat verder dan alleen hulp bij vragen. We denken mee, lossen mee op en zorgen dat alles blijft draaien.

Toegankelijke helpdesk

Heb je weinig tijd of is je vraagt niet dringend? Dien dan een ticket in. Ons team monitort de hele werkdag de binnenkomende verzoeken. We nemen snel contact op en zorgen voor een vriendelijke en duidelijke afhandeling.

Technische ondersteuning

Bij technische vragen brengen we je direct in contact met een ontwikkelaar. Zo gaat er geen tijd verloren aan tussenstappen en wordt je verzoek snel en zorgvuldig uitgevoerd.

Marketing expertise

Soms heeft je marketingteam te weinig tijd of kennis om voorstellingen extra te promoten. Itix werkt samen met het online marketingteam van X-com om jouw theater zichtbaar(der) te maken. We helpen campagnes opzetten die meer bezoekers trekken en de naamsbekendheid versterken.

Feature requests

Heb je een idee dat niet volledig aansluit bij de huidige functionaliteiten? Wij denken graag met je mee! Waar mogelijk, kunnen we aanpassingen of uitbreidingen doorvoeren, zodat Itix optimaal blijft aansluiten bij jullie werkwijze.

Benieuwd naar
de mogelijkheden?

Plan een demo

Tijdens de demo laten we je zien hoe Itix werkt en welke voordelen het biedt voor jouw organisatie.

Vrouw met lang blond haar lacht naar de camera, draagt een zwarte trui en een dunne ketting.

Fien

Product owner

Bedankt! Je inzending is ontvangen!
Oeps! Er is iets misgegaan tijdens het verzenden van het formulier.
Achtergrond Patroon